Bij Life design binnenstappen en vragen om je bedrijfsnaam te bedenken. En je logo. Startende en ervaren ondernemers doen het steeds vaker. Het resulteert in sterke (korte, krachtige, betekenisvolle) namen, vólgeladen met kansen en mogelijkheden. Wout deed het. En hij ging twee weken later met de naam ‘Kopwerk’ weer naar buiten en een machtig logo.
uit de briefing:
“Een echte wielerterm zou tof zijn, maar eigenlijk worden die allemaal al gebruikt… Misschien iets met mijn naam. Of, enfin, kijk maar. Het komt wel goed, toch?”
creaties:
Life design bedacht de naam, het logo en in de eerste voorstellen stond de kenmerkende gevelbelettering al die het pand in Sas van Gent nu zo kenmerkt. Met het opleveren van het logo kreeg Kopwerk op sociale media vleugels. Daarna volgenden snel de website, visitekaartjes en de inmiddels zo populaire fietskleding.
Bekijk hier de website
(inter)actie!
terugbelverzoek
Tijdens je bezoek opladen op ons parkeerterrein? Kan!