Omzet maken, tegen de trend en het moment. Tijdens corona dus. Iedere euro die binnenkomt doet ertoe. Dus ook iedere euro die eruit gaat. Dus: opvallen, overtuigen, knallen. De coronacrisis bleek voor veel ondernemers het moment om bij Life design aan te kloppen en gebruik te maken van de jarenlange ervaring, maar ook de geestdrift om voor klanten te scoren en echt behulpzaam te zijn.
- de koffieboer toont karakter >
- niet bij de pakken neerzitten, aanpakken! >
- een crisis in een crisis >
- bent u bezorgd? chev bezorgt >
- we zijn lekker van de kaart, bij helder >
- nooit kappen >
- een thuisbasis voor het basisonderwijs >
- da’s durf: flatten the curve >
- dingen waar je blij van wordt >
- coronacrisis? lente-offencief! >
creaties:
AIDA’s met extra nadruk op de beide A’s: attention en action. Inzet van de meest effectieve media bij het juiste moment (het sentiment veranderde in de eerste vier weken bijna met de dag, weet je nog?). Tijdens de crisis werd zeer bescheiden geoffreerd, we waren immers zo dankbaar dat wij wel open konden blijven (al werkte 80% van ons team thuis).
(inter)actie!
terugbelverzoek
Tijdens je bezoek opladen op ons parkeerterrein? Kan!