skip to Main Content
bakker van de ven

Met de opening van de zesde winkel nam ook de twijfel toe over hun logo. “Is het nog wel representatief voor de hoge kwaliteit die we leveren en het avontuur dat we de bezoekers in de winkel bieden?” Een korte verkenning van de kernwaarden bevestigde de twijfel.

uit de briefing:
“Zorg dat we weer aansluiten, nee, vooruit lopen op de klantbeleving. We hebben immers verschillende winkels met één of meerdere sterren (de ‘Michelin-sterren van de bakkerijbranche) en die beleving mogen we veel beter etaleren.”

creaties:
kernwaardensessie, logo en huisstijl, verpakkingslijn in zakken, dozen en tassen, website, magazine ‘VenMail’, gevel- en interieurbeletteringen

(inter)actie!

Life design BV

 

Poststraat 39

4301 AA Zierikzee

0111-456456

info@lifedesign.nl

 

KVK 22031298

terugbelverzoek

Tijdens je bezoek opladen op ons parkeerterrein? Kan!

Back To Top