skip to Main Content

een groot deel van ons team werkt nog altijd zo vaak en zo veel mogelijk thuis • gebruik ons parkeerterrein, gebruik echter de voordeur om zo de looprichting te beperken • benut de sanitatiezuil bij binnenkomst • tweemaal daags ontsmetten we alle toetsenborden, muizen, deurkrukken, knoppen, schakelaars en kranen • aan de grote (diepe) tafel in het hart van de studio ontvangen wij onze gasten voor overleg en presentaties • de voormalige spreekkamer is nu ingericht voor videobellen • we hebben de ruimte, dus neem de ruimte

bakker van de ven

Met de opening van de zesde winkel nam ook de twijfel toe over hun logo. “Is het nog wel representatief voor de hoge kwaliteit die we leveren en het avontuur dat we de bezoekers in de winkel bieden?” Een korte verkenning van de kernwaarden bevestigde de twijfel.

uit de briefing:
“Zorg dat we weer aansluiten, nee, vooruit lopen op de klantbeleving. We hebben immers verschillende winkels met één of meerdere sterren (de ‘Michelin-sterren van de bakkerijbranche) en die beleving mogen we veel beter etaleren.”

creaties:
kernwaardensessie, logo en huisstijl, verpakkingslijn in zakken, dozen en tassen, website, magazine ‘VenMail’, gevel- en interieurbeletteringen

(inter)actie!

Life design BV

 

Poststraat 39

4301 AA Zierikzee

0111-456456

info@lifedesign.nl

 

KVK 22031298

0111 456456

terugbelverzoek

routebeschrijving

Tijdens je bezoek opladen op ons parkeerterrein? Kan!

Back To Top