skip to Main Content

een groot deel van ons team werkt nog altijd zo vaak en zo veel mogelijk thuis • gebruik ons parkeerterrein, gebruik echter de voordeur om zo de looprichting te beperken • benut de sanitatiezuil bij binnenkomst • tweemaal daags ontsmetten we alle toetsenborden, muizen, deurkrukken, knoppen, schakelaars en kranen • aan de grote (diepe) tafel in het hart van de studio ontvangen wij onze gasten voor overleg en presentaties • de voormalige spreekkamer is nu ingericht voor videobellen • we hebben de ruimte, dus neem de ruimte

Krachtige iconen op het raam, strategische stickers en belijning op de vloer, een geruststellend en informerend display in de entree, een behulpzame pijl voor eenrichtingsverkeer langs een schap of in een gang, betaalbare kartonnen wandjes wanneer het echt niet anders kan. Maximale rust en duidelijkheid, altijd. Dat is wat bezoekers nu willen. Gelukkig hebben we bij Life design het afgelopen jaar heel veel waardevolle ervaring opgedaan in deze zogenaamde ‘customer journeys en experiences’. Pas wanneer dat in orde is schreeuw je het van de daken. Nou, en daar helpen we ook graag mee!

Back To Top